Hundtricket

image3

Hundtricket är en komedi från år 2002. Rekomenderas från 7 år och i huvudrollerna ser vi bla. Alexander Skarsgård och Linus Wahlgren.


Handling:
Simon (Wahlgren) är ständigt på jakt efter kärleken. Hans vän Mario har redan fast sällskap och hans andra vän Micke får alla tjejer han vill ha. En dag bestämmer sig vännerna för att hjälpa Simon och rekomenderar "Hundtricket". Låna en hund och tjejerna kommer flygande! Simon träffar då Mia och faller handlöst. Men allt blir inte riktigt som han har tänkt sig. Eller?

Mina tankar om filmen:
Personligen är jag inte så jätteförtjust i svenska filmer. Men den här var faktiskt helt okej. Men tyvärr lite "amerikansk" om ni förstår vad jag menar. Kyssar och applåder på flygplatsen liksom. Men om du är mer inne på svensk film än vad jag är så gillar du den säkert!
Hundtricket får;

♥♥ Två hjärtan av fem möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0