Om en pojke

image4

Om en pojke är en dramakomedi från år 2002. Den är rekomenderad från 7 år och i huvudrollerna ser vi bla. Hugh Grant, Toni Collette och Nicholas Hoult.


Handling:
Will lever livet. Hans pappa blev rik på en populär sång, så Will lever på de pengarna. Han har ett coolt hus, en snab bil och en hel del förhållanden. Han behöver inte ansvara för någon annan än sig själv. Men en dag träffar han en mycket speciell 12 åring; Marcus. Han bjuder in sig själv till Wills hus efter skoldagarna för att rymma från verkligheten en stund. Verkligheten kallas även Fiona, Marcus deprimerade mamma.


Mina tankar om filmen:
Jag totalt älskar "Om en pojke", det är en av mina favoriter. Trots det vet jag inte riktigt vad jag ska skriva om den. Men den rekomenderas starkt!
Om en pojke får;

♥♥♥♥♥ Fem hjärtan av fem möjliga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0